UW NVM Verkoopmakelaar

Verkoop uw woning.

Als u uw woning wilt verkopen, bent u bij ons als NVM makelaar aan het juiste adres. Bij de verkoop van uw woning vinden wij het erg belangrijk om kwaliteit te kunnen leveren. Als verkoopmakelaar maken wij de bewuste keuze om meer aandacht en tijd te steken in de panden die wij te koop zetten. Zo kunnen wij kwaliteit (blijven) leveren en het beste resultaat voor u als opdrachtgever realiseren.

“Heel goed contact. Vriendelijke mensen. Mensen konden zich goed verplaatsen in de omstandigheden. Goede adviezen en inschatting verkoopprijs. Heel behulpzaam. Zeker een aanbeveling waard.”

Verkoper Zalmsteek, Hoogvliet

“Uitstekend contact met makelaar en medewerksters op kantoor. Acties werden snel opgepakt, ook in het weekend. Snelle telefonische terugkoppeling na bezichtigingen.”

Verkoper Rijnlaan, Spijkenisse

Succesvol verkopen

Iedere verkoop vraagt een andere aanpak. Geen woning is hetzelfde en elke verkoper is uniek. Door kennis en ervaring te combineren is het mogelijk om het beste resultaat voor u te behalen. Als verkoopmakelaar behartigen we alleen uw belang. Wij zijn op de hoogte van de laatste marktontwikkelingen en kunnen u daardoor een eerlijk en reëel advies geven.

Verkooptraject

Tijdens het eerste gesprek komt de makelaar bij u langs om door te nemen wat uw wensen zijn voor de verkoop en de presentatie van de woning. Op basis van uw wensen en onze ervaring bespreken wij met u het verkoopplan en de kosten. Eventueel krijgt u advies om bepaalde zaken aan de woning aan te passen voor een zo goed mogelijk resultaat. Ook geven wij u een indicatie van de verwachte opbrengst en een advies voor de juiste vraagprijs. Dit doen wij onder andere op basis van de gegevens uit de NVM database en ook controleren we de marktprijzen van vergelijkbare woningen in de omgeving. Daarnaast kunnen wij op basis van zoekers en gebruikers van Funda een goed beeld schetsen van de verwachte vraag naar uw woning.

De presentatie van uw woning is een belangrijk aspect in het verkooptraject. Daarom zorgen wij voor een optimale presentatie. Er valt maar één keer een eerste indruk te maken. Wij werken hiervoor onder andere samen met diverse professionele fotograven en experts op het gebied van video. Hiermee onderscheiden wij uw woning ten opzichte van de concurrentie en maken we potentiële kopers enthousiast.

Lees meer over hoe wij uw woning met een professionele presentatie op onder andere Funda presenteren.

Wij zullen bij alle bezichtigingen aanwezig zijn om de kandidaat-kopers de woning te presenteren en van informatie te voorzien. De bezichtiging biedt ons een goede gelegenheid te achterhalen waarom de kandidaat-koper geïnteresseerd is in juist uw woning en waar aanvullende vragen liggen. Deze informatie kan belangrijk zijn voor het bepalen van de strategie in de vervolgfase en uiteraard bij latere onderhandelingen.

In overleg met u en de kijkers stellen wij een tijdstip voor bezichtiging vast. Bezichtigingen zijn bij ons zes dagen in de week en vijf avonden per week mogelijk. Hierdoor is er altijd wel een passend tijdstip te vinden. Door ruim de tijd te nemen en minimaal 10 minuten voor een bezichtiging aanwezig te zijn, zorgen wij er voor dat de kijker niet hoeft te wachten en hebben wij de tijd om de woning voor de bezichtiging te doorlopen en de laatste punten op de i te zetten. Tijdens de bezichtiging kunnen wij in alle rust de mogelijkheden van uw woning laten zien.

Zelf hoeft u niet bij een bezichtiging aanwezig te zijn. Het is zelfs aan te raden om zelf afwezig te zijn. Kijkers stellen namelijk vaak meer vragen als u er niet bij bent. Bovendien durven ze meer te zeggen en brengen ze eventuele onduidelijkheden gemakkelijker naar voren.

Na de bezichtiging krijgt u van ons direct een terugkoppeling.

Voor de onderhandelingen kunt u ook op ons vertrouwen. Door onze ervaring kunnen wij u voorzien van advies om een zo hoog mogelijke prijs voor de woning te krijgen. Samen met u bepalen wij vooraf welke biedingstactiek u het best kunt volgen.Tijdens de onderhandelingen zullen wij nauw contact met u houden over de ontwikkelingen.

Vaak gaat een bod van een koper gepaard met zogenaamde ontbindende voorwaarden. Op basis hiervan kan de koopovereenkomst worden ontbonden. Bijvoorbeeld als de koper de financiering niet rond kan krijgen, geen huisvestingsvergunning kan krijgen of als er een negatieve uitkomst van een bouwkundig advies is.

Ook worden er afspraken gemaakt over de datum van levering en welke zaken er achterblijven, al dan niet tegen een aanvullende vergoeding. Wij zullen hierbij uw belang altijd voorop stellen.

Wanneer er overeenstemming is bereikt over de prijs, maken wij de koopakte op. Hierin worden de gemaakte afspraken schriftelijk bevestigd. Voor het ondertekenen van de akte maken wij een afspraak met u en informeren wij u uitgebreid over uw rechten en plichten. Zo komt u niet voor verrassingen te staan. De koper van uw woning tekent apart zodat er geen discusies kunnen ontstaan tijdens het tekenen.

In de meeste gevallen zal de koper een taxatie nodig hebben voor de financiering. Ook gebeurt het met regelmaat dat een koper besluit de woning bouwkundig te laten keuren of dat iemand voor het transport nog een keer iets wil opmeten in de woning. Wij zorgen dat dit zo snel mogelijk kan worden gedaan. U hoeft hiervoor dus zelf geen tijd vrij te maken.

Een aantal dagen voor de levering krijgt u van de notaris een concept van de leveringsakte en een nota van afrekening. Deze stukken worden ook door ons gecontroleerd.

Op de datum van de overdracht gaan wij samen met de koper nog een laatste keer de woning in. Hierbij geven wij de koper de mogelijkheid om de woning te inspecteren om te zien of alles in de afgesproken staat wordt achtergelaten. Ook nemen wij de meterstanden voor u op.

Indien gewenst gaan wij met u mee naar de notaris voor de laatste afwikkeling van de verkoop. Ook als er na de overdracht vragen of problemen zijn, kunt u op ons rekenen.

.

Stressvol

Omdat de verkoop van een woning soms erg stressvol is, doen wij er alles aan om u zo goed mogelijk te begeleiden. Tijdens het hele verkoopproces, van de start tot na de overdracht, staan wij als verkoopmakelaar voor u klaar. Wij zijn dan ook trots dat dit door onze opdrachtgevers gewaardeerd wordt en wijzen u graag op de beoordelingen.

Online move account

Naast het persoonlijke contact krijgt u een persoonlijke online omgeving. Tijdens het verkooptraject kunt u 24 uur per dag via uw move.nl account de verkoop volgen. Hier heeft u een duidelijk overzicht van bijvoorbeeld verstuurde email berichten, bezichtigingen en andere correspondentie.

Wij zijn zeer tevreden over makelaar de Vree in Spijkenisse.

Van begin tot eind altijd goed op de hoogte gehouden en alles correct behandeld ,wij zouden deze makelaar aan iedereen aanbevelen, ook op het kantoor de dames altijd een luisterend oor en klantvriendelijk Wij zeggen als u echt een goede makelaar zoekt in Spijkenisse ga naar makelaar de Vree in Spijkenisse
Fam. G. Kramer
Verkoper, online beoordeling