MijnNVM klantenintranetBij de verkoop van uw woning staat bij ons het persoonlijk contact centraal. Daarom bellen wij u “heel ouderwets” als er ontwikkelingen zijn. Bijvoorbeeld na een bezichtiging om door te geven hoe de eerste reactie van de kijker is geweest.

Uw persoonlijke online omgeving

Hiernaast maken wij gebruik van de modernste ontwikkelingen. Niet alleen om de koper van uw woning zo goed mogelijk te informeren en te bereiken. Maar ook om u als verkoper een duidelijk beeld te geven van de werkzaamheden. Dit doen wij bijvoorbeeld door ons online klantenintranet.

Constant op de hoogte

Via ons “KlantenIntranet” heeft u een duidelijk overzicht van de presentatie van uw woning. De statistieken van uw woning. Alsmede eerdere contactmomenten die wij met u hebben gehad. Ook kunt u hierin bijvoorbeeld nogmaals teruglezen hoe de kijker van vorige maand heeft gereageerd op uw woning.

Hierdoor kunt u 24 uur per dag bij alle informatie die wij van u hebben. Ook ziet u de afspraken en reacties van de kijkers en de bestanden die wij hebben van uw woning. Hierdoor kunt u bijvoorbeeld precies zien of wij de meest recente VvE stukken al hebben.

Uw klantenintranet kunt u bereiken via http://www.mijnnvm.nl naast de verkoop van uw woning is dit systeem ook de eventuele startplek voor de zoektocht naar een nieuwe woning.

Wilt u meer informatie over hoe wij u van dienst kunnen zijn bij de verkoop van uw woning dan maken wij graag vrijblijvend een afspraak met u om de mogelijkheden te bespreken.

[contact-form-7 id=”807″ title=”Verkoopgesprek”]