[et_pb_section bb_built=”1″ admin_label=”section”][et_pb_row admin_label=”row” background_position=”top_left” background_repeat=”repeat” background_size=”initial”][et_pb_column type=”4_4″][et_pb_text admin_label=”Text” background_position=”top_left” background_repeat=”repeat” background_size=”initial” _builder_version=”3.16.1″]

Bij de presentatie van uw woning op internet is het belangrijk dat een potentiële koper de woning zo goed mogelijk kan vinden. Hierbij staat een volledig en eerlijk beeld van uw huis op de eerste plaats. In overleg met u zal er een publiciteitsplan worden opgemaakt en de woning zal met een professionele presentatie worden aangeboden.

Uw woning presentatie zal in overleg op diverse websites worden aangeboden waaronder:

  • funda.nl (circa 41,7 miljoen bezoekers per maand)
  • huislijn.nl (circa 1 miljoen gebruikers per maand)
  • jaap.nl (circa 900.000 unieke bezoekers per maand)
  • huizenzoeker.nl (700.000 unieke bezoekers per maand)

Daar Funda op dit moment het grootste marktaandeel heeft zal de focus dan ook grotendeels liggen op de Funda basisplaatsing om deze zo opvallend mogelijk te maken.

Funda presentatieFotoreportage

De foto’s bij de presentatie van uw woning geven een belangrijke eerste indruk. Door professionele foto’s die een verhaal vertellen over de woning worden potentiële kopers geprikkeld om meer over de woning te willen weten. Wij zorgen daarom er voor dat de foto’s zowel binnen als buiten zo optimaal mogelijk zijn. Eén foto zegt immers meer dan 1000 woorden.

Uitgebreide omschrijving

Bij de presentatie van uw woning zullen wij een uitgebreide omschrijving bij uw woning plaatsen. Er zal een duidelijk beeld worden geschetst wat mensen kunnen verwachten van uw woning. Ook zal er aandacht worden gegeven aan belangrijke kenmerken of mogelijkheden van de woning.

Kenmerken

Funda Kenmerken Mobiel
De kenmerken van uw huis worden duidelijk op een rijtje gezet. Hierdoor is het voor potentiële kopers mogelijk in één oogopslag de belangrijkste punten te zien. Denk hierbij aan bijvoorbeeld het aantal kamers, soort bouw, cv ketel, energielabel, isolatie voorzieningen en de ligging van de tuin.

 

Oppervlakte

Een veel gehoorde irritatie bij kijkers is dat de oppervlakte in de presentatie afwijkt van de werkelijke grote. Bij het aanbieden van uw woning wordt de woning op een professionele manier ingemeten conform de NEN2580 norm. Hierdoor krijgen potentiële kopers een eerlijk beeld van de verschillende oppervlakten in en om de woning.

Brochure

Bij uw woning zorgen wij voor voor een professionele en uitgebreide brochure. Deze brochure is voor potentiële kopers direct te downloaden vanaf de Funda presentatie. Dit is ook de brochure die bij bezichtigingen aan de kijker zal worden mee gegeven. Door het van te voren beschikbaar stellen van de brochures zijn kijkers beter voorbereid bij een bezichtiging. Hierbij krijgt de kijker ook een duidelijk beeld van welke roerende zaken er achterblijven, eventuele gebreken van de woning en de vereniging van eigenaren. Dit zorgt vaak voor concrete en inhoudelijke vragen tijdens de bezichtiging. Zodat wij sneller duidelijkheid hierover kunnen geven.

Speciaal voor u

Zodra de woning aangemeld is krijgt u toegang tot de statistieken van uw woning. Hierbij valt precies te zien hoeveel mensen de woning op Funda bekijken. Bij voldoende beoordelingen op uw woning door potentiële kandidaten kunnen we tevens zien wat mensen positief of negatief vinden aan een woning. Mede hierdoor kunnen wij vakkundig onze strategie aanpassen om het aantal kijkers te optimaliseren om een zo goed mogelijk resultaat voor u te bereiken.

 


Extra presentatie mogelijkheden

Voor sommige woningen is het verstandig om naast de Basisplaatsing op Funda de woning met extra producten aan te bieden.

Funda presentatie - plattegrond Interactieve plattegrond

Door het toevoegen van een plattegrond in de Funda presentatie zijn alle afmetingen duidelijk en is de indeling van uw woning in één oogopslag zichtbaar. Hierdoor krijgt de bezoeker een helder overzicht van alle ruimtes en kan hierbij ook inzoomen op de ruimtes. De 3D versie maakt de indeling, grootte en ruimte duidelijk zichtbaar.

360 graden360 graden foto’s

Met 360° foto’s krijgt de kijker het gevoel midden in de ruimte te staan waardoor de ruimtes en details in het huis nog meer tot leven komen. Door zelf rond te kijken in de foto kan een bezoeker zelf kiezen bij welk detail hij langer wil stilstaan. Dit zorgt voor langere bezoektijden op funda en een onderscheidende weergaven van uw woning.

Woningvideo

Door een woningvideo toe te voegen aan de Funda presentatie wordt de woning op speelse wijze gepresenteerd. Funda maakt voor de ranking van uw woning tevens gebruik van hoeveel informatie wij uw potentiële koper geven en maakt hierin een onderscheid tussen stilstaande en bewegende beelden. De bewegende beelden zorgen er voor dat het pand hoger rankt op Funda. Met een video kunnen wij inzoomen op de mooiste en belangrijkste aspecten van de woning, zoals het uitzicht, lichtinval of authentieke elementen. De online kijker ervaart zo de sfeer van het huis optimaal en krijgt een voorproefje op de werkelijke bezichtiging. Qua lengte is de video goed deelbaar via andere kanalen dan alleen Funda. Zeker op bijvoorbeeld Facebook trekken video’s meer aandacht dan foto’s.

Virtuele bezichtiging

Door de plattegrond van uw woning te combineren met “hotspots” en 360 graden foto’s kunnen kijkers virtueel de woning bezichtigen. Door van ruimte tot ruimte de woning te bekijken kunnen kijkers een goed beeld van de woning krijgen. Of de woning nogmaals door te lopen na een fysieke bezichtiging.

Artist impressions

Bij een huis met potentie is het voor sommige kijkers lastig om een voorstelling te maken hoe het er uit kan zien. Door de woning digitaal in te richten krijgen kijkers een goed beeld. Een artist impression; een digitaal ingerichte afbeelding van een ruimte naar keuze. Er kan hierbij worden gekozen uit diverse stijlen. Hierdoor krijgt een online bezoeker een goede indruk van wat de mogelijkheden van de woning zijn.


Elke woning is uniek daarom zal er ook over elke woning apart worden nagedacht wat de beste manier is van het presenteren. Samen met u zal worden besloten hoe de woning onder de aandacht zullen brengen. Naast deze mogelijkheden zijn er nog meer opties denkbaar.

Wij bespreken dit graag met u in een persoonlijk gesprek.

Uiteindelijk is bij de verkoop uw belang ons belang. En dat ook in die volgorde.

 

[/et_pb_text][/et_pb_column][/et_pb_row][/et_pb_section]